تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۳۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای هدایتی شما که بچه زرنگ تهرانید چرا حقمان را می‌خورید؟
بازیکن تیم فوتبال گهر درود به انتقاد شدید از حسین هدایتی و مسئولان تیم پرداخت و گفت که آنها حق بازیکنان را می‌خورند و دروغ می‌گویند.
فرید عابدی با اشاره به شرایط باشگاه گهر گفت: اوضاع خوبی نداریم. در حال حاضر معلوم نیست طرف حساب ما چه کسی است؟ هدایتی یا خروطی؛ هیچ چیز نمی‌دانیم. فعلا هم تمرینات را تعطیل کرده‌ایم تا تکلیفمان مشخص شود.

عابدی ادامه داد: 5-4 ماه پیش که هدایتی به لرستان آمد در فرودگاه گفت تیم مشکل مالی نخواهد داشت و حمایت می‌کند ولی حالا کنار کشیده و ما بلاتکلیف هستیم. در بعضی از تمرین‌ها حتی آب معدنی برای خوردن نداریم و در هزینه ناهار و بین راه خود دچار مشکل می‌شویم، حتی هزینه هتلمان را هم مایلی کهن و فریادشیران پرداخت می‌کردند. با این وضعیت مایلی کهن حق داشت کنار بکشد؛ نه به خاطر خرج‌هایی که می‌کرد بلکه به خاطر فشاری که روی او می‌آوردند. هدایتی حکم بنایی را دارد که سر یک کار می‌رود و آن کار را زخمی می‌کند و نه خودش آن را به پایان می‌رساند و نه می‌‎گذارد شخص دیگری این کار را بکند.

بازیکن تیم فوتبال گهر عنوان کرد: نمی‌دانم هدف هدایتی چیست که تیم‌ها را می‌گیرد و وسط کار رها می‌کند؟ آن از استیل آذین که حالا در لیگ 2 حضور دارد و  آن هم از ملوان. حالا ما تیم ریشه داری نیستیم اما ملوان تیم ریشه‌داری است. گفتند که از آن تیم حمایت می‌کنند ولی حالا ملوانی که داعیه قهرمانی و کسب سهمیه داشت را رها کرده‌اند و این تیم به وضع بدی دچار شده‌ است. دلیل این کارها را نمی‌دانم  ولی واقعا مشکل داریم. یک روز می‌گویند به بازیکنان غیر بومی خوابگاه نمی‌دهیم و روزی می‌گویند  3 میلیارد تومان خرج کرده اند ولی حتما جایی نشتی داشته و نمی‌دانیم این پول کجا رفته است.چرا حق ما را می‌خورید؟ شما که ادعا می‌کردید بچه زرنگ تهران هستید و کسی نمی‌تواند به شما نارو بزند.

او اضافه کرد: از وقتی که آمدند گفتند 60 درصد از پول بازیکنان را داده‌اند. چرا دروغ می‌گویند؟ چرا با این حرف‌‍‌ها به افکار عمومی و به خصوص مردم لرستان دروغ می‌گویند. از وقتی آمده‌اند 30 درصد از قراردادمان را داده‌اند که جمعا با پولی که شهرداری به ما داده 50 درصد می‌شود. اگر 3 میلیارد داده‌اند پس چرا سر تمرین آب معدنی نداریم؟

عابدی عنوان کرد: خروطی مدیر اجرایی باشگاه قول داده قبل از بازی استقلال 10 تا 20 درصد از قراردادمان پرداخت شود اما دیروز قرایی قائم مقام باشگاه گفت که پولی نداریم تا پرداخت کنیم. اینها از داخل با خودشان هم مشکل دارند.  قرایی می‌گوید پول دادیم اما نشتی داشته است. چرا بعضی مدیران حق بازیکن را می‌خورند که حالا مجبور باشد مسافر کشی کند و وقتی خانمش زنگ می‌زند و می‌گوید گوجه و خیار بخر او پول ندارد که بخرد. پول داده ایم و نشتی داشته است یعنی چه؟

بازیکن گهر با اشاره به مصاحبه های قرایی گفت: ماشاءالله او به اندازه تمام بازیکنان لیگ مصاحبه می‌کند. قرایی دیروز به ما گفت پول نداریم و ما هم تا پولمان پرداخت نشود بازی نمی‌کنیم. شاید مقابل استقلال هم به میدان نرویم. هدایتی که می داند در پایان فصل چه کار کند تا پول بازیکنان را ندهد. او در پایان به بهانه‌های مختلف می خواهد از قرارداد بازیکنان کسر کند. از همین رو ما هم تمرین نمی‌کنیم چون بالاخره قرار است که این پول از قرارداد ما کم شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: گهر درود ، هدایتی
:
:
:
آخرین اخبار