تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۳۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس هيات جودو : سال 91 بدترين سال مالي بود
رييس هيات جودو خوزستان گفت: سال 91 نه تنها براي هيات‌هاي استان بلكه براي كل كشور، بدترين سال مالي بود.
 
حسين سعدالله‌خاني اظهاركرد: عملكرد هيات جودو استان در سال 91 نسبت به ديگر سال‌هايي كه خودم مسوول هيات بودم، بهتر بود و رشد خوبي داشتيم.
 
وي ادامه‌داد: ما در برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و همچنين كسب مدال‌هاي كشوري، جزو يكي از پنج استان‌ برتر كشور بوديم.
 
رييس هيات جودو خوزستان اضافه‌كرد: در سالي كه گذشت براي اولين بار از خوزستان پنج تيم در ليگ‌هاي كشور حضور داشتند كه كم‌سابقه بود.
 
وي افزود: تيم نوجوانان ما در سالي كه پشت سر گذاشتيم، در بين 16 تيم، نايب‌قهرمان كشور شد كه نشان‌دهنده عملكرد خوب جودوكاران استان در سنين پايه است.
 
سعدالله‌خاني ادامه‌داد: تيم‌هاي ما در سال گذشته از داشتن اسپانسر بي‌بهره‌ بودند و اين باعث شد كه ما هزينه‌هاي زيادي را متحمل شويم و با بدهي به سال جديد ورود كنيم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: ما بدترين سال مالي را پشت سر گذاشتيم و هيات از نظر مالي وضعيت خوبي  نداشت ولي با اين وجود، برنامه‌هايمان را پيش برديم و موفق هم بوديم.
 
رييس هيات جودو خوزستان با اشاره به عملكرد هيات در بخش آموزش مربيان عنوان‌كرد: در سال 91 براي بيش از 40 مربي درجه سه تا يك بانوان و آقايان كارت مربيگري صادر كرديم كه باعث شد تعداد مربيان فعال ما در هر دو بخش به 160 نفر برسد كه اين موضوع مشخص مي‌كند در اين زمينه نيز رشد داشته‌ايم.
 
وي ادامه‌داد: زماني ما در استان فقط يك تاتامي داشتيم ولي در 12 سالي كه به عنوان رييس هيات استان بودم، تعداد آن‌ها را به 27 عدد رسانديم و اين در حالي است كه قيمت هر كدام از آن‌ها نزديك به 15 ميليون تومان است.
 
سعدالله‌خاني به يكي از برنامه‌هاي هيات در سال جديد اشاره كرد و گفت:‌ در سال 92 مجمع انتخاب رييس هيات جودو استان را پيش‌رو خواهيم داشت كه البته من جزو كانديدا نخواهم بود و اميدوارم فردي كه انتخاب مي‌شود،‌ در كارش موفق باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار