تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۳۳۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار راه‌آهن و ذوب‌آهن
ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و ذوب‌آهن در چارچوب هفته سي و يکم ليگ برتر عصر امروز در ساعت 17 در ورزشگاه اکباتان برگزار شد که در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

* از اين ديدار حدود هزار و 500 تماشاگر (به گفته بلندگوي ورزشگاه) ديدن کردند که حدود 100 هوادار اصفهاني بودند.

* پيش از آغاز بازي عليرضا محمد دسته‌ گلي به سمت علي دايي برد.

* رجب‌زاده، صلصالي، سامان آقازماني، ماماني، ابراهيمي مديرعامل ذوب‌آهن و رئيسي‌کيا مديرعامل راه‌آهن در جايگاه ويژه حضور داشتند.

* عليرضا محمد در دقيقه 34 با اصابت توپ به دماغش دچار مصدوميت جزيي شد اما با مداواي پزشکان به بازي بازگشت.

* هواداران ذوب‌آهن به نحو عجيب و بيانيه گونه نسبت به عملکرد راه‌آهن شعار سر دادند. هواداران ذوب‌آهن اعلام مي‌کردند (علي دايي آقاي گل جهان بازيکنانت دائم مصدوم مي‌شوند و ضد فوتبال بازي مي‌کنند نقطه سر خط).

* علي دايي در چندين صحنه نسبت به عملکرد يدالله جهانبازي داور مسابقه به شدت معترض بود و نسبت به اينکه در پشت محوطه جريمه خطايي اعلام نکرده اعتراض مي‌کرد. در صحنه‌اي هم دايي به بازيکنان ذوب‌آهن اعتراض داشت که بدون توپ پاي بازيکنانش را مي‌زند.

* در اکثر جريان بازي علي دايي در کنار زمين افتاده بود اما در طرف مقابل به جاي فرهاد کاظمي مرتضي کرماني‌مقدم در کنار زمين بازيکنان را راهنمايي مي‌کرد.

* مجتبي شيري بازيکن راه‌آهن و عليرضا محمد بازيکن ذوب‌آهن پس از به ثمر رساندن گل‌هاي تيم‌شان در آغوش سرمربيان تيم خود يعني علي دايي و فرهاد کاظمي قرار گرفتند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: راه‌آهن ، ذوب‌آهن ، حاشیه
:
:
:
آخرین اخبار