تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۳۲۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش اولين تمرين تيم ملي واليبال ايران
نخستين تمرين تيم ملي واليبال در سال جديد صبح  (چهارشنبه) با حضور 14 بازيکن در سالن فدراسيون برگزار شد.

  در اين تمرين مهدي مهدوي و فرهاد قائمي با کسب مرخصي از کادر فني حضور نداشتند. قرار است مهدوي از فردا و قائمي از دهم فروردين به ساير بازيکنان اضافه شوند.

حسين معدني که به عنوان يکي از اعضاي کادر فني تيم ملي معرفي شده است ، در تمرين امروز حضور نداشت، اما احمد مساجدي به عنوان مترجم، سياوش باقري به عنوان مربي بدنساز و ناصر شهنازي و ايرج مقدم به عنوان مربي در اين تمرين خوليو ولاسکو را ياري مي دادند.

بازيکنان که پس از پايان رقابت هاي ليگ برتر و پشت سر گذاشتن تعطيلات نوروزي به اين اردو وارد شده بودند در نخستين جلسه تمريني خود، با روحيه بالا و شوخي هاي خود فضاي شادابي به وجود آورده بودند.

شوخي هاي آرش کشاورزي در طول تمرين و سر و صداي او موقع دريافت توپ ها باعث شد که حتي ولاسکو نيز چند مرتبه به شوخي اداي او را دربياورد.

بيشترين تاکيد خوليو ولاسکو درتمرين امروز، همچون بيشتر تمرينات تيم ملي، بازهم روي دريافت توپ بود.

ابتدا بازيکنان سه پست پاسور، سرعتي زن و قطر پاسور وزنه زدند و بازيکنان دو پست ليبرو و دريافت کننده کار با توپ کردند و پس از حدود 50 دقيقه اين دو دسته جاي خود را عوض کردند.

در طول تمرين بارها سرمربي تيم ملي درباره نحوه دريافت توپ توسط بازيکنان به آنها تذکراتي مي داد وازآنها مي خواست که خود را براي اجراي قوانين جديد فدراسيون بين المللي واليبال در باره دريافت توپ آماده کنند.

پس از پايان تمرين، مسئول تدارکات تيم به هر يک از بازيکنان و مربيان يک سيب داد. زماني که خوليو ولاسکو سيب خود را گاز زد ناگهان متوجه شد که يک کرم داخل آن وجود دارد اما با خنده گفت که اين کرم پروتئين است و سيبش را خورد.

نخستين تمرين تيم زير 23 سال ايران نيز ساعت 9 صبح برگزار شد.

18 بازيکن دعوت شده به اردوي اين تيم تمرينات خود را زير نظر پيمان اکبري سرمربي و رضا ابراهيمي و رحمان محمدي مربيان اين تيم برگزار کردند.

تيم ملي واليبال ايران خود را براي شرکت در رقابت هاي ليگ جهاني 2013 و مسابقات قهرماني آسيا آماده مي کند. تيم زير 23 سال هم قرار است در بازي هاي همبستگي کشورهاي اسلامي و نخستين دوره رقابت هاي قهرماني جهان به ميدان برود.

قرار است تمرينات ملي پوشان در اين اردو صبح و بعد از ظهر ادامه يابد.

:
:
:
آخرین اخبار