تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۲۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخبار تيم ملي فوتبال در اردوي امارات

 ملي پوشان تيم هاي استقلال، تراکتورسازي و نفت تهران به جهت حضور در ديدارهاي روز 28 اسفند ليگ برتر و خستگي ناشي از سفر، ريکاوري کردند. اما 9 بازيکني که در گروه اول راهي امارات شده بودند پس از آنکه صبح سه شنبه در سالن بدنسازي تمريناتشان را پيگيري کردند، عصر سه شنبه در زمين چمن باشگاه ايرانيان به تمرينات تنيس فوتبال، ارسال از جناحين، ضربه به دروازه و تمرين در فضاي محدود پرداختند.

 

بازيکنان تيم هاي فوتبال استقلال، تراکتورسازي و نفت هم که با يک روز تاخير خود را به اردوي تيم ملي رسانده بودند، پس از ريکاوري که داشتند در سالن بدنسازي باشگاه ايرانيان به تمرين پرداختند. تمرين عصر سه شنبه ملي پوشان ايراني در حضور تعدادي از هموطنان ايراني مقيم امارات برگزار شد.

 

تيم ملي فوتبال ايران که اردوي آماده سازي اش را از روز 28 اسفندماه در باشگاه ايرانيان دبي آغاز کرده است، روز ششم فروردين ماه سال آينده در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در کويت به مصاف تيم ملي فوتبال ايران کشور خواهد رفت.

تيم ملي فوتبال ايران که خود را براي برگزاري ديدار مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا برابر کويت (ششم فروردين) آماده مي کند، اردوي آماده سازي اش را در از روز 28 اسفندماه در باشگاه ايرانيان دبي آغاز کرده است.

بازيکن تيم فوتبال استانداردليژ بلژيک بامداد امروز چهارشنبه براي همراهي تيم ملي فوتبال ايران در ديدار برابر کويت به اردوي اين تيم در امارات ملحق شد.
پس از حضور 21 بازيکن از 23 بازيکن دعوت شده به اردوي اين تيم، بامداد امروز چهارشنبه رضا قوچان نژاد نيز به اردوي تيم ملي ملحق شد تا اشکان دژاگه اخرين ملي پوشي باشد که به اين اردو خواهد پيوست. قرار است دژاگه چهارشنبه شب به ساير ملي پوشان بپيوندد.

:
:
:
آخرین اخبار