تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرانچار: الغرافه کيفيت بين‌المللي دارد
زلاتکو کرانچار در مصاحبه مطبوعاتي قبل از ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الغرافه گفت: بازي سختي در پيش داريم. مي‌دانيم الغرافه با بازيکنان بين‌المللي که مثل نِه‌نِه‌، برشيانو و اندرسون جذب کرده از کيفيت بالايي برخوردار است و با استفاده از اين مهره‌ها مي‌خواهد فوتبال را در سطح بين‌المللي ارائه ‌کند. آنها در تمام خطوط شرايط خوبي دارند اما تمام تلاشمان اين است که از اين مسابقه حداکثر امتيازات را کسب کنيم.
وي افزود: ما يکي از تيم‌هاي برتر آسيا هستيم تلاش مي‌کنيم تا بهترين بازي خود را به معرض نمايش بگذاريم و همچون ديدار اول نتيجه قابل قبولي کسب کنيم.

کرانچار در مورد محرومان و مصدومان تيمش گفت: بازيکن محروم و مصدوم نداريم اما چند تن از نفرات ما به تازگي مصدوميت را پشت سر گذاشتند و تا عصر امروز معلوم مي‌شود که آيا مي‌توانند در اين ديدار ما را همراهي کنند و يا اينکه در اين ديدار غايب هستند.

کرانچار خاطرنشان کرد: وقتي مي‌گوييم تيم‌مان در شرايط رقابتي خوبي قرار دارد به اين معني است که در ليگ برتر ايران نتايج خوبي به دست آورديم و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي مقابل النصر شروع قدرتمندي داشتيم. اين شرايط به ما کمک مي‌کند تا آمادگي کاملي داشته و با شرايط مناسب به مصاف حريفان برويم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار