تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۳۱۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده بازي استقلال و العين به سفارت کشيده شد
تيم‌هاي فوتبال استقلال ايران و العين امارات در دومين مسابقه از مرحله گروهي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا در روز چهارشنبه هفته جاري و در ورزشگاه به مصاف يکديگر خواهند رفت.

اين ديدار براي هر دو تيم از اهميت خاصي برخوردار است، به همين دليل مسئولان العين براي حضور در ايران تصميم گرفته اند که امشب با يک هواپيماي اختصاصي راهي تهران شوند.

العين به سرپرستي خالد آل نهيان در تدارک سفري بدون دردسر به تهران است، اگر چه وي معتقد است که در 9 روز اخير العين به دليل بازي هاي فشرده،فشارهاي زيادي را متحمل شده است.

وي در گفت وگويي با روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرده که العيني ها با همه توان و با ترکيبي کامل مقابل استقلال ايران حاضر خواهند شد.

محمد عبيد حمدون، يکي ديگر از اعضا هيئت رئيسه باشگاه العين خبر داد که براي کسب 3 امتياز به تهران مي آيند تا آبي هاي ايران را شکست دهند، اگر چه وي معتقد کسب يک امتياز در تهران نيز مي تواند نتيجه مثبتي براي اين تيم اماراتي باشد.

وي در ادامه صحبت هايش مطرح کردن با يک ادعايي واهي مدعي شده که تيم هاي حاشيه خليج فارس براي بازي با نمايندگان ايران پس از ورود به فرودگاه و هتل در شهرهاي ايران با مشکل مواجه هستند.

حمدون در ادامه ادعاهايش تاکيد کرده که حواشي و شرايط دشوار در ديدار با تيم ‌هاي ايراني در جريان برگزاري جلسات تمريني نيز وجود دارد و به همين دليل سليمان محمود، مدير روابط عمومي باشگاه العين از 10 روز پيش به ايران آمده و با مسئولان سفارت امارات در تهران و مسئولان باشگاه استقلال جلساتي را برگزار کرده است تا العين با حضورش در تهران با شرايط خوبي روبرو شوند.

العين در ديدار اول خود برابر الهلال عربستان به پيروزي 3 بر يک رسيد و استقلال نيز در برابر الريان قطر به تساوي 3 بر 3 رضايت داد.

برچسب ها: استقلال ، العین ، سفارت
:
:
:
آخرین اخبار