تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوسازي اماراتي‌ها قبل از ديدار با استقلال
 اماراتي‌ها قبل از بازي با استقلال در ورزشگاه آزادي جو سازي خود را شروع کردند و از "شرايط سخت" تيم‌هاي عربي در رويارويي خود با ميزبانان ايراني خود سخن گفتند.
 
العين در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال ايران مي‌رود.
 
کاروان اين تيم اماراتي به سرپرستي شيخ عبدالله بن حمد امروز (دوشنبه) وارد تهران مي‌شود. اين تيم اماراتي قبل از ديدار با نماينده ايران جو سازي خود را براي بد جلوه دادن ميزباني تيم‌هاي ايراني شروع کرد.
 
محمد عبيد حمدون، عضو هيات رييسه باشگاه العين در صفحه اجتماعي خود در توييتر سخنان عجيبي را بر زبان آورد.
 
اين مسئول اماراتي گفت: نماينده‌هاي کشورهاي عربي وقتي در تهران به ميدان مي‌روند با شرايط سختي روبرو مي‌شوند. مشکلات ما از فرودگاه شروع مي‌شود تا اسکان در هتل و انجام تمرين نخست خود در ورزشگاه محل بازي. همچنان که بايد گفت تغييرات شرايط آب و هوايي هم جزو مشکلات ما به شمار مي‌آيد!
 
او افزود: انتظار دارم که شرايط آب و هوايي بر روي بازيکنان العين تاثير بگذارد. ما براي پيروزي به تهران مي‌رويم. اميدواريم که بتوانيم دست پر از ورزشگاه آزادي برگرديم.
 
العين در ديدار نخست خود در ليگ قهرمانان آسيا دست به کار بزرگي زد و با نتيجه‌ سه بر يک الهلال عربستان را در امارات شکست داد. اين در حالي است که استقلال با تساوي سه بر سه برابر ميزبانش الريان متوقف شد بنابراين آبي پوشان براي صعود به مرحله بعد بايد در اين ديدار خانگي از پس نماينده امارات بر بيايد.
 
 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار