تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۱۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش مدير رسانه‌اي استقلال به احکام کميته‌ انضباطي
محمد سررشته‌داري با انتقاد از رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از او خواست پاسخ دهد که آيا بعد از حوادث سال گذشته در تبريز نيز عدالت جاري شده است؟

مدير رسانه‌اي استقلال درباره موضع باشگاه استقلال درباره احکام صادر شده از سوي کميته‌ انضباطي عليه اين باشگاه گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده فعلا در مالزي هستند. با اين حال امروز ساعت 12 با آقايان نظري جويباري، قائم مقام باشگاه استقلال – بزرگي، معاون حقوقي، ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال جلسه‌اي خواهيم داشت تا در اين باره صحبت کنيم. همچنين قرار است ابعاد ماده «15» را هم بررسي کنيم. طبق اين ماده حتي حق اعتراض به احکام را هم از ما گرفته‌اند.

وي با انتقاد از حسن زاده خطاب به وي گفت: آقاي حسن‌زاده عدالت را خوب اجرا کرديد! اگر عدالت اين است که بايد فاتحه عدالت در اين فوتبال را خواند. زماني که چند هفته‌ عليه سرمربي تيم ما که با دستان خالي بهترين نتيجه‌ تاريخ تراکتورسازي را کسب کرد، عده‌اي معلوم‌الحال بي‌احترامي مي‌کنند، کميته‌ انضباطي در خواب بود؟ در استاديوم، پيش از ورود هواداران استقلال عليه قلعه‌نويي شعار مي‌دادند و بدترين حرف‌ها را به زبان آوردند اما کميته‌ انضباطي آنها را نمي‌بيند. متاسفانه اين برخوردها با عدالت تناسبي ندارند و کاملا غلط است. آقاي حسن‌زاده تصور نکنيد مردم يادشان نمي‌آيد که سال گذشته در تبريز چه حوادثي روي داد. حوادثي که در تاريخ نمونه ندارد. پرتاب سنگ و يخ و برف آميزه‌اي بود که تعجب همگان را به همراه داشت. همه ايران آن حوادث را ديدند و البته کميته‌ انضباطي نديد و شايد هم نخواست بيند. آقاي حسن‌زاده چه حکمي شايسته حرکات و رفتارهاي هواداران تراکتورسازي در آن روز انجام داديد که اين گونه استقلال را نقره داغ کرديد؟

او افزود: حوادث ورزشگاه آزادي تماما واکنش بود نه کنش. استقلال همواره بي‌ادبي، بدرفتاري و الفاظ زشت را محکوم کرده است؛ چرا که با فوتبال تناسبي ندارند چه اين حرکات از سوي هواداران استقلال باشد و چه از سوي ساير تيم‌ها اما اين احکام صادر شده عدالت نيست. آقاي حسن‌زاده از شما مي‌خواهم اين صحبت‌ها را بدون حب و بغض بخوانيد و اين پرسش ما را پاسخ بدهيد. در ديدار سال گذشته ما برابر تراکتورسازي و پس از آن اتفاقات، عدالت را چگونه اجرا کرديد؟
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار