تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارزیابی عملکرد توانیر در حوزه فروش و خدمات مشترکین در برق اهواز
جمع بندی مقدماتی ارزیابی عملکرد توانیر در حوزه فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز انجام شد.
 

 مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی مشترکین توانیر گفت:هر ساله در راستای تحقق اهداف تعالی صنعت برق و خدمت رسانی مطلوب به مشترکین کلیه دستورالعمل‌ها ابلاغی و بررسی فرآیند‌های اجرایی و عملیاتی در چهار بخش مجزا مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر یاقوتی افزود: حوزه خدمت مشترکین در چهار بخش شامل فروش انشعاب، فروش انرژی، وصول در آمد‌ها و لوازم اندازه گیری در شرکت توزیع نیروی برق اهواز انجام شد.

وی گفت: فرآیند‌های حوزه خدمات مشترکین و شاخص‌های کلیدی شرکت در این حوزه به شکل دقیق سیستمی و نرم افزاری و همچنین میدانی در امور‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالامیر یاقوتی همچنین بیان داشت: نحوه اجرای آئین نامه تعرفه‌های تکمیلی برق و قوانین ابلاغی وزارت نیرو و تاثیر آن بر آمار‌های فروش انرژی و انشعاب و جلب رضایتمندی مشترکین مورد مطالعه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: گزارش‌های سیستم‌های اطلاعاتی مشترکین و داشبورد‌های مدیریتی شرکت استخراج شده و در چهار حوزه فوق الذکر توسط خبرگان شرکت‌های توزیع در این حوزه تحلیل شد.

یاقوتی در پایان تصریح کرد: به روز رسانی و ارتقاء سامانه‌های اطلاعاتی و استفاده از پتانسیل پیمانکاران منطقه جهت بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکین یکی از موارد مورد تاکید در این ارزیابی بود که مزایای آن تشریح گردید.

لازم بذکر است این دوره از ارزیابی حوزه فروش و خدمات مشترکین در دو روز متوالی ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ اجرا و امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه جلسه جمع بندی مقدماتی آن در سالن جلسات این شرکت انجام شد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار