تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۰۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روزبه ارغوان: مي‌خواهيم قهرماني را به مردم بندرامام هديه كنيم
ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام همدلي را عامل عملكرد خوب تيمش مي‌داند و معتقد است تيمش انگيزه بالايي براي قهرماني دارد.
 
روزبه ارغوان اظهاركرد: وضعيت تيم خوب است، تمريناتمان را انجام مي‌دهيم و آمادگي كامل داريم. كادر فني و تمام تيم همدل شده‌اند و تلاش همه اين است كه آمادگي لازم را براي بازي فينال داشته ‌باشيم.
 
وي افزود: تمام تلاش‌مان اين است كه در دو بازي اول پيروز شويم تا دل هواداران‌مان را شاد كنيم. دو بازي حساس پيش‌رو داريم كه بايد در آن‌ها برنده شويم. همه چيز بستگي به تلاش ما دارد و قبلا نيز نشان داده‌ايم كه اين توانايي را داريم.
 
اين بازيكن تيم پتروشيمي بيان‌كرد: بازيكنان خارجي خوبي داريم و كادر فني تصميمات خوبي در اين خصوص گرفته است. ما اين بازيكنان را واقعا براساس نيازي كه داشته‌ايم، جذب كرده‌ايم.
 
ارغوان در ارزيابي خود از تيم مهرام گفت: مهرام تيم خوبي است و براي دفاع از عنوان قهرماني خود تلاش مي‌كند ولي ما هم باتوجه به اين‌كه چندين سال است كه قهرماني را در كارنامه خود نداشته‌ايم، مي‌خواهيم عنوان جديدي را براي مردم اين منطقه به ارمغان بياوريم و قهرمان شويم. مهرام مهره‌هاي خوبي دارد ولي به نظر من، تيم‌ ما از مهرام بهتر است.
 
وي ادامه‌داد: نمي‌توان نتايج بازي‌هاي فينال را پيش‌بيني كرد و به نظرم بعد از بازي اول يا دوم بهتر مي‌توان در اين زمينه نظر داد ولي باتوجه به روحيه بازيكنان تيم، فكر مي‌كنم بتوانيم در سه بازي، كار را تمام كنيم. انگيزه تيم بالا است و امسال كادر فني، تماشاگران، مديرعامل و تيم، همدل هستند و اين مساله باعث شده كه از ابتداي فصل، نتايج خوبي كسب كنيم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار