تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۰۱۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:
ایران اسلامی به قدرت منطقه‌ا

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ایران اسلامی اکنون به قدرت منطقه‌ای و نوظهور تبدیل شده است.

  حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار روز پنجشنبه در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در اهواز اظهار کرد: اکنون به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های پیشکسوتان در دوران مظلومیت و غربت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهد امنیت، آرامش و اقتدار این نظام اسلامی هستیم.

وی افزود: کشور ما علی رغم همه توطئه‌های سیاسی، اقتصادی اجتماعی، فرهنگی و نظامی به برکت مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب امروز تبدیل به ابرقدرت منطقه و قدرتی نوظهور در سطح جهان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: امروز ما به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و لازم است تا ارزش و زحمات پیشکسوتان را قدردان بوده و با حضور در بین این مردان و زنان غیور این پیام را مخابره کنیم که آن‌ها جز لاینفک انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: بی شک پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صحنه‌های بصیرتی و تبیین، حضوری فعال داشنه و همواره از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

این مراسم به همت مجموعه عقیدتی، سیاسی سپاه خوزستان برگزار شد.

برنامه‌های بصیرتی برای پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های آن‌ها از ابتدای سال با ابلاغ فرمانده کل سپاه پاسداران ابلاغ شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار