تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۰۱۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم‌نامه سه‌جانبه توسعه مرکز رشد واحد های فن‌آور در خوزستان امضا شد

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه‌ای به منظور توسعه مراکز رشد واحد های فن‌آور در خوزستان بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان خوزستان به امضا رسید.

شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد بستر مناسب برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، حمایت از تاسیس و توسعه شهرک‌ها و پارک‌های علم و فناوری، و گسترش زیرساخت‌های توسعه فناوری و ساختارهای لازم برای رشد فعالیت‌های دانایی‌محور به ویژه ایجاد و توسعه مراکز رشد، منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با همکاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، نماینده بنیاد نخبگان استان و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان رسید تصریح کرد: از اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصاد متکی بر فناوری و نوآوری، حمایت از تکمیل فرایند تبدیل ایده به محصول، و تسریع در روند انتقال دانش فنی و فناوری اشاره کرد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: فراهم‌سازی بسترهای اشتغال برای نخبگان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، استفاده از ظرفیت‌های نخبگان مهارتی و کارآموزان المپیاد از دیگر اهداف این توافق‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این تفاهم‌نامه به مدت چهار سال می‌باشد و تمدید آن نیز با توافق طرفین امکان‌پذیر است.

 سهمیه امسال اشتغال استان، ۶۹ هزار فرصت شغلی است که تاکنون ۲۹ هزار شغل جدید معادل ۴۲.۴ درصد محقق شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار