تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۱۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران اندیمشک
اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در  پلیس راه اندیمشک برگزار شد.
 

سرهنگ سید شمس اله موسوی، فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران گفت: این طرح با اهدای ۸۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسوران منضبط و قانون مدار در راستای ارتقای ایمنی و پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات و بهبود نظم و انضباط ترافیکی اجرا شد.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در محله‌های مختلف اجرا و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرکننده ۱۴ سارق با جرائم مختلف در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات فنی تحویل پلیس آگاهی شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس این افراد به چهار فقره سرقت مسلحانه احشام و سیم برق،  سرقت منزل ۴ مورد، قاپ زنی ۴ فقره و سرقت داخل خودرو ۶ مورد اعتراف که در این رابطه  بازسازی صحنه سرقت‌ها نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه در خلال این اقدامات یک دستگاه خودرو، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالکان آنها تحویل و ۶ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری نیز ضبط شد، اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از دو منزل ۳۶۸ گرم انواع مواد مخدر و ۵۰ لیتر مشروبات الکلی کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر کردند.

وی می‌گوید: ماموران ایستگاه بازرسی پل زال با کنترل محور‌های مواصلاتی موفق به کشف چندین دستگاه خودروی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد تومان شده و ۹ مجلوب فراری دستگیر و ۱۲ وسیله نقلیه مزاحم توقیف شد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار