تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۱۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانش‌آموزان دزفول، شهردار می‌شوند
وی آموزش مدیریت و مسوولیت‌پذیری دانش‌آموزان را از اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای شناسایی و رشد توانمندی افراد موثر و مستعد به عنوان مدیران آینده کشور است.
 

 اجرای طرح " شهردار مدارس" به پیشنهاد معاونت فرهنگی شهرداری دزفول و با همکاری آموزش و پرورش در این شهرستان کلید خورد.

 معاون فرهنگی شهرداری دزفول روز دوشنبه در نشستی که به منظور تعامل هرچه بیشتر شهرداری و آموزش و پرورش دزفول برگزار شد، بیان کرد: یکی از مسائل مهم پیشه‌روی کشور اعتماد و توجه به موضوع آموزش به ویژه در حوزه نوجوانان و جوانان است بنابراین موضوع شهردار مدارس پس از برگزاری نشست‌های مختلف کارشناسی در دستور کار قرار گرفت.

محمد نوری‌فر افزود: موضوعات مختلف و گسترده‌ای که در شرح وظایف شهرداری دزفول است در قالب این طرح از طریق شهرداران مدارس با محوریت دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی اجرا و آموزش شهروندی با حضور کارشناسان مربوطه و حضور آنها در مدارس ارایه می‌شود


معاون فرهنگی شهرداری دزفول اظهارکرد: این طرح که حاوی آموزش‌های پایه شهروندی است زمینه آشنایی دانش‌آموزان با گام‌های ابتدایی مسوولیت پذیری اجتماعی و توانمندسازی آنان را فراهم و مشارکت دانش‌آموزان در نظام اجتماعی و مواجهه با واقعیت‌های زندگی اجتماعی را مهیا می‌کند.

امیر ظاهرطحان مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز ضمن استقبال از این طرح موضوع آموزش از سنین پایین را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: همکاری‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح انجام می‌شود.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین اداره آموزش و پرورش و شهرداری دزفول در راستای طرح شهردار مدارس منعقد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار