تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۰۱۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات کشوری شطرنج در مسجدسلیمان از سطح بالایی برخوردار بود

 رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: رقابت‌های شطرنج سریع کشور در مسجدسلیمان از سطح بالایی برخوردار و عملکرد ورزشکاران استان در این رقابت‌ها خوب بود.

مجتبی یوسفی راکی  بیان کرد: این پیکارها با حضور ۲۴۵ شطرنج باز از هفت استان کشور به روش سوییسی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

وی افزود: حضور این تعداد شرکت کننده از نقاط مختلف کشور، اتفاق بسیار خوبی برای شطرنج خوزستان بوده و موجب جذب علاقه‌مندان به این رشته می‌شود.

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: امیدواریم که منتخبین این رقابت‌ها با حضور در مسابقات داخلی و خارجی، تجربه کافی را کسب کرده و باعث افتخارآفرینی کشورمان شوند.

وی در خصوص عملکرد ورزشکاران خوزستانی حاضر در این پیکارها افزود: شطرنج خوزستان در مسیر رشد و ترقی گام بر می‌دارد و قطعا ورزشکاران استان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

یوسفی راکی گفت: در پیکارهای شطرنج سریع مسجدسلیمان محمد حسین درویشی، محمد مهدی قربانی و فرشاد زاهدی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در بخش بانوان زهرا پروین، بهار عربلو و غزل گوهرچین اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: قطعا برگزاری مسابقات مختلف کشوری در استان باعث ارتقا سطح کیفی ورزشکاران استان و ایجاد انگیزه نزد آنها خواهد شد همچنین به شناخت بیشتر آن رشته کمک می‌کند.

رییس هیات شطرنج خوزستان با بیان اینکه رشد و توسعه شطرنج در سطح استان، نیازمند همکاری همه جانبه تمام مسئولان است گفت: یکی از اولویت های ما توجه به زیرساخت های ورزشی این رشته در شهرهای مختلف استان بوده و معتقدیم برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد، باعث پویایی و رونق بیشتر این رشته می‌شود.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار