تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه تحصیل علم و دانش است

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه تحصیل علم و دانش و همچنین رشد باورهای دینی است.


 حکیم عبداللهی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ،  در مراسم گرامیداشت پیوند اولیاومربیان که با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش کشور، رئیس آموزش‌وپرورش استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی در دبستان دخترانه بنت‌الهدی صدر برگزار گردید،اظهار کرد:درست است که نقش پلیس در حفظ نظم و امنیتی که ما اکنون شاهد آن هستیم نقش بسیار پررنگی است؛ اما در واقع این امنیت و نظم با همکاری آحاد جامعه خصوصاً همکاری دانش‌آموزان عزیز و همیاران پلیس فراهم شده است تمامی دانش‌آموزانی که در کلاس درس و خانه هم خود پلیس خود هستند و هم اگر خلاف قانونی را می‌بینند سریعاً آنرا متذکر می‌شوند.

وی ضمن افتخار از این موضوع که چندین سال در کسوت معلم به دانش‌آموزان خدمت کرده است اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در یک منطقه جنگ‌زده و مدرسه‌ای که مورد اصابت موشک قرار گرفت درس خواندم و رشد کردم تا بتوانم خدمتگزار این مردم شریف باشم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های متعددی اعم از: غرفه حجاب، غرفه فضای مجازی، غرفه مواد مخدر و.... می‌باشد که تمام دانش‌آموزان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه را تحصیل علم و دانش و همچنین رشد باورهای دینی دانست و گفت: با علم و دانش‌اندوزی به خطرات و تهدیدهای همه‌جانبه این آسیب‌ها پی برده و از آسیب‌ها در امان خواهید بود.
حکیم عبداللهی از همه‌دانش آموزان خواست از فضای مجازی و اینترنت به شکل هدفمند و مفید استفاده کرده و سعی کنند تعاملات خانوادگی و اجتماعی، فعالیت‌های فیزیکی و سرگرمی‌های خارج از فضای مجازی خودشان را بیشتر کنند لازم است بر اساس زمان‌بندی به اینترنت متصل شوند و زمان زیادی از طول روز را به آن اختصاص ندهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار