تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۳۰۱۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تاکید کرد؛
لزوم توجه به برنامه‌های چاه‌ محور و تاسیسات محور برای افزایش تولید/ ضرورت افزایش ضریب بازیافت چاه‌ها در برنامه‌های تولید

  

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان توجه به برنامه‌های چاه محور و تاسیسات محور را از مسائل مهم در افزایش تولید دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، جلسه تولید با حضور مدیرعامل، روئسا و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های تولید نفت در کشور، بر افزایش تولید نفت طبق چشم‌انداز و اهداف تعیین شده تاکید کرد.

وی برنامه‌های چاه محور و تاسیسات محور را از مسائل مهم در افزایش تولید عنوان کرد و افزود: در مسائل تاسیسات محور برنامه‌ریزی و عملیات و در مسائل چاه محور استفاده از ظرفیت فرآورشی کارخانه‌های موجود و رفع موانع تولید بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: پیگیری و ارائه گزارش‌های منظم از روند کار و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف‌؛ بخش مهمی از تولید را شامل می‌شود.

وی بر نظارت دقیق بر کار‌ پیمانکاران تاکید کرد و گفت: اورهال و تعمیرات اساسی برای افزایش ظرفیت فرآورشی در کم‌تر از یک ماه در آزادگان شمالی یک رکورد محسوب می‌شود که با همت کارکنان و پرسنل زحمت‌کش این شرکت انجام شده است.

در این جلسه مدیران مناطق عملیاتی و بخش‌های مختلف نیز گزارشی از آخرین وضعیت تولید در چاه‌ها و میادین ارائه کردند.

تامین لوله برای خطوط نفتی به منظور افزایش تولید، نحوه و کیفیت فعالیت پیمانکاران و برنامه تولید تا پایان سال از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

:
:
:
آخرین اخبار