تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۰۱۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش سهمیه برق، افزایش هزینه‌ها برای خوزستانی‌ها

 

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، از تبعیض در تعیین سقف مصرف برق برای استان خوزستان انتقاد کرد و خواستار افزایش این سقف شد.

محمد امیر نماینده اهواز در‌جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوزستان با وجود تامین بخش قابل توجهی از برق کشور، از کمبود برق رنج می‌برد، کاهش سقف مصرف برق در این استان را ناعادلانه دانست.
وی با تاکید بر اینکه میانگین مصرف برق در خوزستان باید بر اساس مصارف خانگی محاسبه شود، خواستار تجدیدنظر در این تصمیم شد.امیر با اشاره به گرمای شدید و استفاده گسترده از وسایل سرمایشی در خوزستان، تاکید کرد که باید سقف مصرف برق در این استان افزایش یابد. وی با مقایسه وضعیت خوزستان با مناطق سردسیر کشور، خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای مشترکان خوزستانی شد.

نماینده اهواز اعلام کرد که موضوع تبعیض در تعیین سقف مصرف برق خوزستان را از طریق وزارت نیرو پیگیری خواهد کرد. وی همچنین با اشاره به جمعیت بالای استان و تراکم بالای خانواده‌ها، بر لزوم توجه ویژه به وضعیت مصرف برق در خوزستان تاکید کرد.

به گفته امیر سقف مصرف نرمال برق در خوزستان از ۳ هزار کیلووات ساعت به ۲ هزار و پانصد کیلووات ساعت کاهش یافته است. این کاهش باعث افزایش قابل توجه هزینه‌های برق مشترکان خوزستانی شده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار