تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان از پای در نمی‌آورد  
 

 امام جمعه آبادان گفت: جبهه مقاومت با شهادت فرمانده‌هان نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه در راه نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر می‌شود.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: استمرار جنایات رژیم جعلی صهیونیستی‌ را باید فریاد زد، این رژیم به هیچ ارزش انسانی اهمیت نمی‌دهند.

وی افزود: رژیم وحشی صهیونسیتی سال گذشته با بمباران یک بیمارستان ۵۰۰ نفر بی گناه را به شهادت رساند و اینگونه اقدامات وحشیانه ادامه دارد اما جبهه مقاومت فقط به نظامیان آنها ضربه می‌زند.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه مقابله با استکبار هزینه دارد، افزود: برخی فرمانده‌هان مقاونت در هفته‌های اخیر توسط صهیونیستی‌ها به شهادت رسیدند اما باز هم دیدیدم جبهه مقاومت قوی‌تر راه را ادامه داد.

وی با اشاره به شهادت یحیی سنوار بیان کرد: این شهید می‌توانست در تونل‌ها مخفی شود اما در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی و با لباس رزم به شهادت رسید.

وی اظهار کرد: مادامی که جبهه مقاومت فرماندهانی مانند شهید سنوار دارد رژیم صهیونست شکست خورده خواهد بود.

خطیب جمعه آبادان گفت: صهیونیستی‌ها پس از کوچک شدن و شکست خوردن در عملیات وعده صادق ۲ شروع به تهدید ایران کردند و اگر اقدامی کنند ضربات محکم‌تری به آنها وارد خواهد شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: برای مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی اراده ای قوی داریم و در این زمینه از ابزار دفاعی کافی نیز برخورداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه اقتصاد هم باید به اقتدار برسیم ادامه داد: خیلی از جوانان ما بدلیل نبودن اشتغال رنج می‌برند و سن ازدواج افزایش یافته است.

وی خواستار عزم جدی دولت در رفع مشکلات معیشتی و اشتغال شد و بیان کرد: دولت چهاردهم باید این مشکلات را رفع کند تا در حوزه اقتصاد نیز همانند حوزه نظامی به اقتدار برسیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار