تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۰۱۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گازرسانی به ۱۲ روستای بخش شهیون دزفول
رییس اداره گاز دزفول گفت: ۱۲ روستای بخش شهیون دزفول با اجرای ۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری، گازرسانی شد.
 

 

سید مهدی صادقی نساج روز سه‌شنبه بیان کرد: گازرسانی به روستاهای بیشه‌بزان، نهضت، بازارگه، باغچه‌بان، وحدت، ممیلی، کوگندم، دارک، حسن‌آقا، پامنار، رزگه و اسلام آباد انجام شده است و به زودی نصب علمک در این روستاها انجام خواهد شد.

وی افزود: حدود ۶۲ درصد مساحت شهرستان دزفول را بخش شهیون تشکیل داده که با اقدامات انجام شده تا روستای پامنار گازرسانی شده است.

رییس اداره گاز دزفول تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان آبان ماه نصب ۵۰۰ علمک در این روستاها با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شود.

وی از تمامی شهروندان شهر شهیون، دستگاه‌های خدمات‌رسان، حفار و دهیاران درخواست کرد با توجه به اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها، قبل از هرگونه حفاری و احداث بنا از اداره‌ گاز شهرستان دزفول استعلام گیرند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

صادقی نساج تاکید کرد: شهروندان درصورت بروز هرگونه حادثه، برخورد با شبکه گاز یا استشمام بوی گاز مراتب را به مرکز پیام امداد شرکت گاز به شماره ۱۹۴ گزارش کنند.

 بخش کوهستانی و محروم شهیون دزفول ۲ هزار و ۸۹۲ کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۲ روستا و آبادی دارد.

۹۹ درصد شهرستان دزفول از گاز طبیعی برخوردار است که با اجرای طرح‌های گازرسانی، دزفول تا ۵۰ سال آینده مشکل افت فشار گاز نخواهد داشت.

دزفول، ۸۸ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز و ۹ جایگاه سی ان جی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار