تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۰۱۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک هزارو۳۰۰ قلم انواع تجهیزات ورزشی میان هیات‌های ورزشی شوش توزیع شد
 یک هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات و وسایل ورزشی با ارزش ۲۰ میلیارد ریال روز سه شنبه طی آیینی میان هیات‌های ورزشی شوش توزیع شد.
 

 

فرماندار شوش در حاشیه این آیین  با تاکید بر لزوم توجه جدی تر به توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان گفت: توسعه و به روز رسانی زیرساخت‌های ورزشی طی سال‌های گذشته مورد بی‌توجهی قرار گرفته که جبران این عقب ماندگی نیازمند تلاش مضاعف است.

محسن حویزه توزیع این حجم وسایل ورزشی را در این شهرستان کم سابقه دانست و بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی در شوش باید با نگاه عادلانه در تمام مناطق شهرستان توسعه یابند تا جوانان شوش امکان دسترسی مناسب به فضاهای ورزشی را داشته باشند.

وی با تجلیل از نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برای کمک به جبران بخشی از عقب ماندگی‌های ورزشی شوش افزود: توسعه زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی از جمله اقدام‌های ارزشمند برای ارتقای جایگاه ورزشی شوش است.

فرماندار شوش با بیان اینکه این شهرستان دارای نخبگان ورزشی بسیار زیادی است، گفت: بهره گیری از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان به منظور ارتقای سطح ورزشی شوش و جذب جوانان به ورزش مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

 ۲۶ هیات ورزشی در شوش وجود دارد که این تجهیزات میان ۹ هیات فعال این شهرستان توزیع شد.

این وسایل وزشی به منظور تجهیز اماکن ورزشی و استفاده قهرمانان و ورزشکاران و همچنین تیم‌های فوتبال محلات روستایی توزیع شد.

از سال ۱۳۹۲ به مدت طی هشت سال هیچ طرح ورزشی در شهرستان شوش تعریف نشده و این موجب شده بود تا این شهرستان از نظر زیرساخت‌های ورزشی با عقب ماندگی‌های فراوانی مواجه باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار