تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۰۱۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث جاده و آبرسانی روستایی از اولویت‌های مهم سپاه در خوزستان

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان احداث جاده و آبرسانی روستایی را از اولویت های مهم سپاه در استان عنوان کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی در این زمینه انجام شده است.

 سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز دوشنبه در نشست قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در بحث جاده، بخشی از مسیر روستای احمد فداله زیرسازی و آسفالت شده و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد همچنین برای اجرای مابقی آن نیاز به هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

وی بیان کرد: بی‌شک با تامین اعتبار لازم و رفع موانع، بخشی از این مسیر بهسازی شده و رضایت‌مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) و نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا در استان در حال اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها هستند.

وی ادامه داد: نصب لوله‌های اصلی و مخازن و همچنین حفر چاه در دستور کار این قرارگاه قرار داشته تا روستاهای استان از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

سردار شاهوارپور به فعالیت این قرارگاه در ۲۰ نقطه از استان خوزستان گفت: تا الان بیش از ۳۷۶ کیلومتر لوله با سایزهای مختلف نصب شده و امیدواریم با تامین اعتبار لازم، شاهد نتایج اثربخشی در این زمینه باشیم.

بر اساس این گزارش، طرح جهاد آب‌رسانی در خوزستان ۴۸ درصد پیشرفت دارد و با تکمیل آن، آب آشامیدنی بیش از هزار و ۵۰۰ روستای استان پایدار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار