تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۰۱۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام رضا امیدیه پس از سال‌ها انتظار  
 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه پس از سال‌ها توقف با صرف بودجه‌ای بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال و تجهیزاتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر میثم معزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پروژه که در سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود، با مساحتی بالغ بر ۷۵۰ متر مربع، خدمات متنوعی را در ۲ طبقه به شهروندان ارائه خواهد داد.

وی افزود: این پروژه که در سال ۱۳۹۴ همزمان با آغاز طرح تحول سلامت کلید خورد، با وجود پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد، متوقف شده بود. با پیگیری‌های انجام شده، عملیات ساخت این کلینیک، دوباره از سر گرفته شد و در نهایت در شهریور ۱۴۰۳ به پایان رسید.

معزی ادامه داد: طبقه اول این کلینیک با مساحت ۵۰۰ متر مربع، میزبان دو کلینیک تخصصی جراحی و داخلی است؛ در این طبقه، شهروندان می‌توانند از خدمات تخصصی اطفال، گوش و حلق و بینی (ENT) ، شنوایی‌سنجی، چشم، داخلی، اورولوژی، قلب و عروق، تست ورزش، ارتوپد، مغز و اعصاب، جراح عمومی، بیهوشی و روانپزشکی بهره‌مند شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: طبقه دوم به مساحت ۲۵۰ متر مربع نیز به دو کلینیک تخصصی زنان و زایمان و دندانپزشکی اختصاص یافته است و همچنین واحدهای مدیریت و حسابداری کلینیک در این طبقه قرار دارند.

وی اضافه کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه به تجهیزات پیشرفته‌ای از جمله دستگاه اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، اسلیپ لمپ، تخت‌های معاینه تخصصی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز دیگر مجهز شده است.

افتتاح این کلینیک گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم شهرستان امیدیه است. با راه‌اندازی این کلینیک، بیماران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دیگر، از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند شوند

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار