تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۰۱۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۱۲۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی اندیمشک از رستوران‌های بین‌راهی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیمشک از انجام ۱۲۰ بازدید بهداشتی توسط کارشناسان بهداشتی این اداره از رستوران‌های بین راهی خبر داد.
 

منوچهر شیخی گفت: در نیمه ماهه نخست امسال با تشدید نظارت و بازدید‌های بازرسان و کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی اندیمشک از رستوران‌های بین‌راهی زیر پوشش شهرستان بیش از ۱۲۰ بازدید از این مراکز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها بیش از ۷۰ کیلوگرم انواع  فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف انسانی ضبط و امحاء شد، افزود: نظارت بر رستوران‌های بین راهی با توجه به اهمیت سلامت مردم در اولویت است، اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی مصرفی در واحد‌ها و تأمین امنیت غذایی مسافران، از وظایف اداره دامپزشکی بوده و بازرسان به صورت مستمر از این واحد‌ها بازدید بعمل  می‌آورند.

شیخی هدف از بازرسی از واحد‌های عرضه را کنترل و نظارت بر سلامت محصولات و فرآورده‌های خام دامی عنوان کرد و ادامه داد: کارشناسان واحد بهداشت بر نظارت و اماکن این اداره در بازرسی‌های خود از اماکن تحت نظارت خود، تاریخ‌مصرف محصولات، رعایت زنجیره سرد و محل نگهداری فرآورده‌های خام دامی  را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار