تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود تیم فوتبال صنعت‌نفت به لیگ برتر مستلزم حمایتی همه جانبه است
مدیر کل سلامت و تربیت بدنی و دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد ولی برای رسیدن به آن نیاز به حمایت همه جانبه است.
 

 

مسعود قنبرزاده اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت‌نفت از محبوبیت خاصی در فوتبال ایران بهره می‌برد و جایگاه این تیم ریشه دار و با اصالت در لیگ دسته اول نیست.

وی افزود: مردم آبادان با این تیم زندگی می‌کنند و خواسته آنان حضور دوباره نفتی‌ها در لیگ برتر است که قطعا ارکان این تیم برای صعود دوباره به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

مدیر کل سلامت و تربیت بدنی و دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی درون شهر برای صعود تیم صنعت‌نفت به لیگ برتر دیده می‌شود و وزارت نفت نیز حمایت خود برای بازگشت این تیم در جمع لیگ برتری‌ها را خواهد داشت.

قنبرزاده بیان کرد: تیم صنعت‌نفت در این فصل با کسب نتایج خوب، توانست خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی جلوه دهد؛ از کادر فنی و بازیکنان با تجربه بهره می‌برد و قطعا با حمایت همه جانبه صعود خود را حتمی خواهد کرد.

وی به جایگاه آبادان و لزوم توجه ویژه به این ورزش شهر تاکید کرد و گفت: در این چند ماه اخیر بیش از پنج جلسه در خدمت عوامل تربیت بدنی آبادان بودیم تا بتوان ورزش شهر را در بخش‌های مختلف مانند ورزش‌های شهری و حرفه‌ای توسعه دهیم.

قنبر زاده از توسعه زیرساخت‌ها و توجه به ورزش‌های پایه به عنوان ۲ رکن مهم در تحقق این مهم یاد کرد و گفت: می‌توان با توجه به تیم‌های پایه و امید با هزینه‌های کمتری تیم‌های قوی را راهی لیگ‌های برتر در رشته‌های مختلف کشور کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار