تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: اندیمشک آماده میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و بین المللی است

 فرماندار اندیمشک با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت‌های خاص ورزشی این شهرستان گفت: آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقه‌های ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در این شهرستان وجود دارد.

 یوسف زمانی اصل روز شنبه در نشست شورای ورزش اندیمشک در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه روند توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی این شهرستان با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: ۱۲ مکان ورزشی جدید طی ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی احداث خانه کشتی اندیمشک را مهمترین طرح ورزشی در حال احداث این شهرستان دانست و بیان کرد: اعتبار خوبی برای تکمیل این طرح مهم ورزشی اختصاص داده شده است که با تکمیل و بهره برداری از این طرح در آینده نزدیک، اندیمشک به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشتی در کشور با زیرساخت استاندارد این رشته ورزشی خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: توزیع سرانه‌ ورزشی در این شهرستان با نگاه عدالت محور انجام شده است تا تمام مناطق شهری و روستایی به صورت عادلانه از این زیرساخت‌ها بهره مند باشند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی شهرستان همواره در کنار ورزش و ورزشکاران اندیمشک قرار دارد، افزود: نام اندیمشک به دلیل داشتن ورزشکاران و قهرمانان برجسته در ورزش ملی و بین المللی پرآوازه است که بهره گیری و توسعه این ظرفیت برای گرایش بیشتر جوانان به ورزش باید مورد توجه قرار گیرد.

زمانی اصل، تاخیر در واگذاری مکان‌های ورزشی افتتاح شده در این شهرستان به مردم را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: طرح‌های ورزشی افتتاح شده باید به سرعت در اختیار مردم و جوانان قرار گیرند و تاخیر در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: سالن ورزشی که برای تامین سرمایش آن هزینه سنگینی انجام شده است به دلایل نامعلوم بدون استفاده باقی مانده و در اختیار جوانان و علاقمندان قرار نگرفته است که باید این موضوع هر چه سریعتر پیگیری و رفع شود.

 اندیمشک یکی از شهرهای صاحب نام در رشته کشتی است به گونه‌ای که از این شهرستان قهرمانان و پهلوانان ملی و بین المللی فراوانی در کشتی فرنگی به جامعه کشتی معرفی شده است.

بر این اساس احداث خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک به عنوان بزرگترین طرح ورزشی این شهرستان آغاز شده و در حال تکمیل است.

علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، اقدام‌های گسترده‌ای برای تجهیز هیات‌های ورزشی اندیمشک طی سال‌های اخیر انجام شده است که در یک نمونه ۱۵ هزار قلم انواع تجهیزات و وسایل ورزشی با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت بهمن سال گذشته طی آیینی میان هیات‌های ورزشی اندیمشک توزیع شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار