تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۰۱۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت برترین‌های مسابقات تنیس قهرمانی خوزستان / استعدادیابی و آموزش اولویت است
نفرات و تیم‌های برتر مسابقات تنیس قهرمانی خوزستان مشخص شدند.
 

 

محمدرضا جمهیری بیان کرد: این دوره از مسابقات در بخش انفرادی با حضور ۳۲ تنیسور برتر استان که شامگاه جمعه در مجموعه تنیس نفت اهواز برگزار شد که در پایان حسام شماخته عنوان قهرمانی مسابقات تنیس ۲۵۰ امتیازی خوزستان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در دیدار فینال این رقابت‌ها، حسام شماخته با غلبه بر حمزه سرخی به مقام قهرمانی دست یافت.

رییس هیات تنیس خوزستان تصریح کرد: همچنین مسابقات تیمی با حضور ۱۴ تیم برگزار شد که در پایان تیم مصیب زیبا و علی بابادی‌وند با غلبه بر تیم احمد سرخی و اسکندر شمس به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی بیان کرد: در پایان این پیکارها طی مراسمی با حضور آقای خوشدل معاون ورزش قهرمانی باشگاه مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از پیشکسوتان تنیس استان، به تیم‌ها و نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

جمهیری با بیان اینکه مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود گفت: همه ورزشکاران به دنبال کسب مقام بودند و همین موضوع جذابیت رقابت ها را دوچندان کرده بود.

وی افزود: محسن رضایی، رضا ولی‌زاده، سروش رییسی، مهیار دلفی اهوازی، مجید نیکو مرام، محمد جمالی، هستی انصار منش، نگار بابا احمدی و فاطمه بدوی کادر داوری این دوره از مسابقات را تشکیل دادند.

رییس هیات تنیس استان با بیان اینکه خوزستان خاستگاه تنیس کشور به شمار می‌رود و نفرات بسیاری را به تیم‌های ملی معرفی کرده است گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

وی توجه به استعدادیابی و آموزش را از اولویت‌های این هیات برشمرد و افزود: در رده سنی پایه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش می کنیم در مسابقات کشوری روی سکو باشیم.

جمهیری گفت: با بهتر شدن شرایط آب و هوایی استان، یکی از برنامه‌های جدی، برگزاری مسابقات مختلف در سطح استان بوده تا به پویایی این رشته کمک کرده و علاقه‌مندان بیشتری جذب تنیس شوند.

بر اساس این گزارش استان خوزستان دارای ۲۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است که نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار