تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۰۰۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین جزییات واژگونی اتوبوس جاده اهواز - اندیمشک/۲۲ مصدوم، یک کشته و چهار بستری
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اهواز - اندیمشک، روبروی روستای بروایه در شامگاه روز یکشنبه ۲۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر کشته شد.
 

 

عارف شرهانی  بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲:۲۴ دقیقه به مرکز اورژانس گزارش شد و ۱۷ نفر مصدوم و یک فوتی توسط هشت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان، امام (ره) و آیت الله کرمی اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: در مجموع ۹ دستگاه آمبولانس شامل هشت دستگاه اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه هلال احمر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک تیم واکنش سریع اورژانسی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

شرهانی ادامه داد: ۲ مصدوم توسط یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و سه نفر با توجه به جراحت جزیی، درمان اورژانسی در محل دریافت کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز، در حال حاضر چهار مصدوم در بیمارستان بستری هستند که یک نفر به اتاق عمل منتقل شده و سه مصدوم دیگر تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این گزارش تنها یک مجروح شرایط ثابتی ندارد و بقیه مصدومان رو بهبود هستند و تا بعد از ظهر ترخیص می‌شوند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است و اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان از جمله دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار