تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۳۰۰۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد ضعیف شهردار اندیمشک به حوزه خدمات رسانی و پروژه ها آسیب وارد کرده است

 یک عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: عملکرد ضعیف شهردار اندیمشک موجب شده است به حوزه خدمات‌رسانی و پروژه‌های سطح شهر آسیب وارد شود.
احسان رضایتی عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک اظهار کرد: خستگی مفرط شهردار و مجموعه تحت امر او باعث شده از ابتدای شروع سال ۱۴۰۳ و تاکنون حرکت پروژه‌ها و طرح‌هایی که درگذشته تصویب شده است، در حالت مسکوت باقی بماند.

وی افزود: ضرورت دارد شهرداری و شورای شهر با تقویت روحیه فرصت باقیمانده را غنیمت شمرده و نهایت استفاده را ببرند چرا که اگر سرعت اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها همچنان به‌کندی پیش برود، از اختیار قانونی خود که طرح سؤال است، استفاده خواهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک ادامه داد: ۷ ماه است که تعامل شهردار و شورای شهر با ادارات خدمات‌رسان بسیار ضعیف شده و حتی در برخی از ادارات اصلاً وجود ندارد و این امر باعث متضرر شدن مردم شده است.رضایتی گفت: شورا جایگاه مردمی دارد، هرگز نمی‌پذیرم شورای شهر وابسته به یک جریان یا یک نفر خاص باشد، در زمان نماینده سابق انتقاد داشتیم و سوءظن به وجود آمد اما اکنون نیز با وجود نماینده جدید مشکلات را بیان خواهم کرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در تمام شهر به‌صورت عادلانه دیده نمی‌شود، گفت: این موضوع باید کارشناسی شود و مشکلات زیرساخت‌ها و خدمات پسماند و شهری در مناطق کوی قائم، کوی لور شمالی و... در برنامه‌های شهرداری گنجانده شود.رضایتی گفت: حوزه معاونت فرهنگی شهرداری اندیمشک تنها نصب بنرهای مناسبتی و تبلیغاتی در سطح شهر که در کل کشور نیز مرسوم است را انجام می‌دهد اما در سایر حوزه‌های مهم‌تر مانند فضای سبز، ترافیک، تفکیک زباله تر و خشک، حمل‌ونقل شهری و موضوعات زیست‌محیطی هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.
شهرداری اندیمشک مقصر ضرر به بیت المال و آسیب روحی و روانی شهروندان است
عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک افزود: معاونت ترافیک عملکرد قابل‌قبولی دارد اما در سال گذشته جهت ساماندهی ترافیک چهارراه پرتو و پاسداران نصب چراغ‌قرمز به مبلغی معین تعریف و مصوب شد که تا به امروز نصب نشده است.

رضایتی با بیان اینکه عدم اجرای طرح چراغ‌قرمز موجب شد ۲ ضرر به بیت‌المال و اجتماع مردم اندیمشک زده شود، گفت: امروز ارزش واقعی مبلغ مصوب در سال گذشته ۳۰ درصد کاهش‌یافته که شهرداری اندیمشک مقصر این ضرر به بیت المال بوده و همچنین موجبات نارضایتی و مشکلات روحی و روانی شهروندانی که در این مناطق رفت‌وآمد دارند را فراهم کرده است، ضرورت دارد شهردار دراین‌خصوص توضیح دهد.وی تأکید کرد: لازم است حوزه خدمات شهری ظرف یک ماه کانال های فاضلاب مناطق مختلف شهر را پاک‌سازی و اورهال کند تا از گرفتگی و باز پس‌زدن فاضلاب با شروع بارندگی‌ها در این فصل جلوگیری شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار