تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی موسوی رتبه دوم الکام استارز 2019 کیست؟
مهدی موسوی (سید محمد مهدی موسوی) متولد اهواز است و در رشته مهندسی فناوری اطلاعات فارغ التحصیل شده است. او توسط بنیاد ملی نخبگان در سال 1400 معرفی شد.

مهدی موسوی رتبه دوم الکام استارز 2019 کیست؟

عکس مهدی موسوی در کنار معاونت محترم فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و مسئول محترم وزارت علوم

مهدی موسوی (سید محمد مهدی موسوی) متولد اهواز است و در رشته مهندسی فناوری اطلاعات فارغ التحصیل شده است. او توسط بنیاد ملی نخبگان در سال 1400 معرفی شد. مهدی موسوی در سال 1392 برند پردونه را که در حوزه حیوانات خانگی خدمات آنلاین و نوآورانه ارائه می کرد، تاسیس کرد. این پلتفرم توانست بیش از یک میلیون بازدیدکننده در سال و 10 هزار کاربر ثبت نامی جذب کند؛ اما ظاهرا در اوایل سال 1403 و پس از 10 سال فعالیت، تصمیم به تعطیلی این پلتفرم گرفته شد. هنوز اخبار واضحی از تعطیلی پردونه منتشر نشده است. مهدی موسوی همچنین نویسنده کتاب 19 اقدام کلیدی برای سئو است که به طور گسترده به صورت فیزیکی و آنلاین در پلتفرم های مختلف همچون فیدیبو و کتابراه عرضه شد. همچنین در سوابق مهدی موسوی، حضور به عنوان عضو پیوسته انجمن های علمی تجارت الکترونیک و انفورماتیک ایران دیده می شود. در ادامه از سوی دانشگاه تهران و اتاق بازرگانی گواهینامه هایی به مهدی موسوی اعطا گردید. مهدی موسوی همچنین به عنوان هسته فناور پارک علم و فناوری خوزستان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان مدیر شرکت خلاق معرفی شد و تاییدیه دریافت کرد. در ادامه روزنامه جام جم به عنوان پویش خبری نشان برتر ایرانی با مهدی موسوی مصاحبه و در رسانه های خود منتشر کرد.

کسب رتبه دوم مسابقات الکام استارز 2019 

مهدی موسوی به عنوان هسته فناور پارک علم و فناوری خوزستان در رویداد الکامپ 1398 استان خوزستان شرکت می کند و پس از ارائه دستاوردهای خود و شیوه عملکرد فناوری به کار گرفته شده در الگوریتم های پلتفرمش، توانست نظر داوران مسابقه را جلب کند و موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شود. همچنین داورانی از تهران در این رویداد به داوری پرداختند.

تصویر مهدی موسوی در حال سخنرانی و ارائه در الکام استارز 2019

تقدیر از مهدی موسوی توسط مسئولان ارشد فناوری و کامپیوتر استان خوزستان

پس از سپری شدن مدتی از رویداد الکام استارز 1398 با حضور فرهیختگان، نخبگان و فناوران برتر استان خوزستان و مسئولان امر، از مهدی موسوی تقدیر شد و ضمن دریافت جوایز، تقدیرنامه هایی به ایشان اعطا گردید. ریاست و معاونت محترم وقت پارک علم و فناوری خوزستان، معاونت محترم فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و مدیر کل محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در این رویداد حضور داشتند.

مهدی موسوی در کنار ریاست و معاونت محترم وقت پارک علم و فناوری خوزستان، معاونت محترم فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و مدیر کل محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات استان

دیدگاه دکتر سرائیان دبیر محترم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور

دکتر سرائیان دبیر محترم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در آن زمان، پس از مشاهده پردونه و گفتگو با مهدی موسوی، این دیدگاه ها را در حساب تویتر خود منتشر کرد:

تویت دکتر سرائیان درباره مهدی موسوی و پردونه

پس از انتشار این دیدگاه، هیاهوی بسیار خوبی در فضای رویداد حاکم شد و استارتاپ ها به اهمیت رویداد و بازخوردهای آن توجه ویژه تری پیدا کردند.

بازدید استاندار محترم وقت خوزستان، دکتر شریعتی و گفتگو با مهدی موسوی

در این رویداد، دکتر غلامرضا شریعتی درباره جزییات ساخت پلتفرم پردونه با این فناور نخبه، گفتگو کردند.

بازدید استاندار محترم وقت خوزستان، دکتر شریعتی و گفتگو با مهدی موسوی درباره پردنه

 

 

وبگاه رسمی مهدی موسوی: mehdimousavi.ir

:
:
:
آخرین اخبار