تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۳۰۰۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار بر ریشه‌کنی دو کانون اصلی فروش موادمخدر در اهواز
فرماندار اهواز با اشاره به وجود دو کانون اصلی فروش مواد مخدر در کوی علوی و کوی رمضان، بر لزوم ریشه‌کنی این شبکه‌ها در این مناطق تاکید کرد.

سید احمد موالی‌زاده  با اشاره به وضعیت فروش مواد مخدر در برخی مناطق اهواز به ویژه کوی رمضان و کوی علوی اظهار کرد: برنامه‌های زیادی برای جلوگیری از فروش مواد مخدر و برخورد با عرضه‌کنندگان مخواد مخدر در این مناطق انجام شده است، اما متاسفانه مساله تقاضا موجب شده است کوی رمضان و کوی علوی این وضعیت را پیدا کنند.

وی افزود: قبلا در کوی رمضان مساله فروش مواد مخدر وجود نداشت اما در خانه‌های تپه‌های اطراف، مواد مخدر به فروش می‌رفت و با تخریب این خانه‌ها، خرده‌فروشان مواد مخدر در کوی رمضان جمع شدند. بارها با این افراد برخورد شد و خانه‌های فروش مواد مخدر پلمب شدند، اما همچنان با این مساله مواجه هستیم.

فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت منطقه کوی علوی هم عنوان کرد: کوی رمضان در شرق شهر و کوی علوی در غرب شهر دو منطقه‌ای هستند که دغدغه ما از نظر توزیع مواد مخدر هستند و از این مساله نگران هستیم و باید این مساله در این دو منطقه ریشه‌کن شود. نیروی انتظامی و همکاران شورای مبارزه با مواد مخدر کارهای زیادی در مبارزه با موادفروشان انجام داده‌اند و اگر این کارها انجام نمی‌شد اوضاع خیلی بدتر می‌شد.

وی بیان کرد: فروش مواد افیونی در کوی رمضان و کوی علوی عوارض زیادی از جمله ناامنی را در پی دارد و نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد؛ در این دو منطقه شبکه ریشه‌دار عرضه مواد مخدر وجود دارد اما اجازه بروز ناامنی در مناطق را نداده‌ایم و تا موردی پیش بیاید به سرعت طرح‌های ضربتی اجرا می‌شوند تا ناامنی ادامه پیدا نکند.

موالی‌زاده تصریح کرد: البته فروش مواد مخدر در دیگر مناطق حاشیه اهواز هم وجود دارد اما به دلایلی، کوی علوی و کوی رمضان دو کانون اصلی فروش مواد مخدر در اهواز هستند که به مشکلات آن مبتلا به هستیم و باید این مساله را برطرف کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار