تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۰۰۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اراده نظام همچنان بر تقویت و حمایت مطلق از جبهه مقاومت است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ایران اسلامی با تجربه هشت سال دفاع مقدس و بیش از ۴۰ سال مبارزه با استکبار جهانی، از ترقه‌بازی‌ دشمنان بزدل واهمه نداشته و اراده نظام همچنان بر تقویت و حمایت مطلق از جبهه مقاومت و مظلومان عالم است.
 

 

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه این هفته تهران و حمایت قاطع این نظام اسلامی از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان، اظهار کرد: امروز یکی از تاریخی‌ترین روزها در سال‌های اخیر را تجربه کردیم و سخنان گوهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه ضمن اینکه لرزه بر پیکره دشمنان نظام انداخت دل مردم لبنان و فلسطین را نیز برای تداوم مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی، قرص‌تر کرد.

وی افزود: در حالی شاهد برپایی باشکوه‌ترین نماز جمعه چند دهه اخیر در مصلی تهران بودیم که این روز تاریخی را باید در آرشیو ذهن‌مان حک کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: جمعیت میلیونی نمازگزاران در حالی به رهبرشان اقتدا کردند که عده ای با توهم و یا شاید تفکر توطئه محوری، هشدار داده یا ترس از آن داشتند که رژیم صهیونیستی هر لحظه ممکن است به ایران حمله کرده و مصلی تهران را مورد هدف قرار دهد اما جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی حضرت آیت الله خامنه‌ای مقتدرتر از آن است که از این بادها به خود بلرزد.

وی بیان کرد: همچنین برپایی مراسم یادبود شهید «سید حسن نصرالله» و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت از طرف رهبر معظم انقلاب و ادامه آن برپایی نماز جمعه تاریخی در دل پایتخت با حضور تمامی ارکان نظام نشان دهنده این است که تهدیدات رژیم صهیونیستی پشیزی ارزش نداشته و اراده نظام بر اهداف خود مستحکم‌تر از همیشه است.

سرتیپ دوم پاسدار حاجتی گفت: تکمیل کننده این حرکت مقتدرانه، سفر شجاعانه وزیر امور خارجه کشورمان به قلب لبنان بود، منطقه ای که در محاصره و اشراف کامل هواپیماهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار دارد و این نشان دهنده عزم راسخ این نظام اسلامی برای حمایت قاطع از حزب الله است.

وی بیان کرد: امروز ملت وفادار ایران اسلامی نیز به مولا و رهبرشان لبیک گفته و نماز وحدت را به ایشان اقتدا کردند و بار دیگر نشان دادند که همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین و حامی محور مقاومت بوده و قدرت و اقتدار نظام را به رخ آمریکا و ایادی‌اش کشاندند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار