تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۰۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جبهه مقاومت از امپریالیسم جهانی هیچ هراسی ندارد / فصل تازه‌ نبرد با استکبار آغاز شده است

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب گفت: رزمندگان جبهه مقاومت عهد و پیمانی ناگسستنی با شهدا بسته‌اند و از رژیم منحوس صهیونیستی و امپریالیسم جهانی هراسی ندارند.

 سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد شهید سید حسن نصرالله، سردار شهید نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: جبهه مقاومت این روزها دوران سخت و سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند اما تاریخ مبارزات جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، دوران افول رژیم جعلی صهیونیستی سر رسیده و روز به روز بر قدرت و روحیه استکبارستیزی جبهه مقاومت اسلامی افزوده می‌شود.

وی افزود: اگرچه جبهه مقاومت شهدای زیادی را تقویم اسلام کرده اما تداوم مسیر این شهدای گرانقدر از ضرورت‌های جامعه اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از راه‌های موثر در تداوم راه شهدا است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

وی یادآور شد: بی‌شک برکات خون‌های پاک و مطهر شهدای مقاومت از قبیل سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیل فروشان در توازن جدید قدرت منطقه و اثبات حقانیت مردم فلسطین موثر است.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: شهدای دوران دفاع مقدس نیز الگوی ارزشمندی برای رزمندگان عملیات طوفان الاقصی و مجاهدین فلسطینی و لبنانی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و این نهضت مسیری بی انتها است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جبهه مقاومت اسلامی با الگوبرداری از شهدای دفاع مقدس، فصل تازه‌ای در نبرد با استکبار جهانی را نمایان ساخته و نظام جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی حریف قدر زورگویان عالم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب اظهارکرد: حمله موشکی اخیر ایران اسلامی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تنها بخشی از توانمندی‌های موشکی سپاه پاسداران بود و بی‌شک هرگونه تعرض و خطایی از دشمنان سر بزند، پاسخ کوبنده‌تری را دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران پی از عملیات وعده صادق ۲ در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل‌عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.»

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار