تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرجی در خوزستان ادامه دارد
  مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا روز پنجشنبه در استان خوزستان نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت در اغلب نقاط استان خواهد شد. در این ایام به ویژه امروز و روز چهارشنبه، با توجه به ضرایب بالای ناپایداری، رشد ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

  مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم شرجی در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا روز پنجشنبه در استان خوزستان نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت در اغلب نقاط استان خواهد شد. در این ایام به ویژه امروز و روز چهارشنبه، با توجه به ضرایب بالای ناپایداری، رشد ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

وی افزود: همچنین تا روز چهارشنبه به ویژه در روز سه‌شنبه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی وزش بادها در برخی ساعات به صورت متوسط  همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی و همرفتی در این مناطق وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز تا روز چهارشنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۱.۳ و ایذه با ۱۸.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۰.۴ و ۲۶.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار