تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره برنامه و بودجه راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ در خوزستان

 رییس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از جذب ۱۰۰ اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ این اداره کل خبر داد.

میثم قنبری اظهار کرد: اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲، شامل اعتبارات ملی و استانی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت، به میزان بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به طور کامل جذب شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در قالب ۳۱ طرح کلی و ۱۶۴ طرح عمرانی جذب و هزینه شده است.

قنبری گفت: اعتبارات ملی شامل ۱۹ طرح کلی و ۵۶ طرح عمرانی به مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، اعتبارات استانی شامل ۱۲ طرح کلی و ۱۰۸ طرح عمرانی به مبلغ چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال و اعتبارات تخصیص یافته از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت به میزان یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال بوده است. 

رشد ۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی خوزستان

وی افزود: اعتبارات ملی در حوزه‌های مختلف شامل معاونت مهندسی و ساخت (۲۳ طرح)، بازآفرینی، معاونت شهرسازی و معماری (سه طرح)، معاونت مسکن و ساختمان و تامین قیر برای پروژه‌های عمرانی بخش راه (هفت طرح) به میزان ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر عملکرد مثبت اداره کل در جذب اعتبارات تخصیص‌ یافته عمرانی، خاطرنشان کرد: میزان جذب اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار