تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۳۰۰۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پیگیری امیر حیات مقدم در هفت مهرماه ۱۴۰۳،مقرر شد صد میلیارد تومان ،جهت رفع مشکل فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام پرداخت شود

 
با پیگیری امیر حیات مقدم در هفت مهرماه ۱۴۰۳، مقرر شد صد میلیارد تومان اعتبار، جهت رفع مشکل فاضلاب ماهشهر و بندر امام خمینی پرداخت شود.
با توجه به‌ مشکلات تأسیسات و شبکه فاضلاب در ماهشهر و بندر امام،امیر حیات مقدم، نماینده مردم شریف ماهشهر،هندیجان،امیدیه،بندر امام خمینی و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی طی مکاتبه ای به معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  تخصیص اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از محل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای آبرسانی و فاضلاب را  خواستار شد. پس از پیگیری های بی وقفه مقرر شد در اولین تخصیص این مهم صورت پذیرد. همچنین ایشان برای ادامه فرآیند مرتفع نمودن مشکلات در قالب این طرح ها درخواست افزایش ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر را برای سال جاری را داشته که در این خصوص قول مساعدت داده شده است.

امید است مدیران حوزه انتخابیه جهت بودجه سال آتی تلاشی مضاعف در جهت پیش بینی و تایید پروژه‌های در سطح ملی و استانی نموده تا از محل تخصیص این ردیف ها مسائل و مشکلات مردم عزیز یکی بعد از دیگری مرتفع گردد.

با پیگیری امیر حیات مقدم در هفت مهرماه ۱۴۰۳،مقرر شد صد میلیارد تومان ،جهت رفع مشکل فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام پرداخت شود

:
:
:
آخرین اخبار