تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۰۰۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل حفظ آثار خوزستان: نگاه دنیا به ایران به عنوان کشوری راهبردی ویژه است
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ایران راهبردی‌ترین کشور دنیا و دارای بالاترین گردش مالی در غرب آسیاست به همین دلیل نسبت به ایران نگاه ویژه‌ای وجود دارد.
 

سردار میرعبدالرضا حاجتی یکشنبه در تجمع ‌دانش‌آموزان‌ و فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان در دبیرستان شهید بهشتی بیان کرد: شیعه به معنی شهادت است و این شهادت‌طلبی در طول تاریخ اثبات شده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها در سال ۱۳۶۰ اعلام کردند تا سال ۲۰۲۵ باید به ۲۱ کشور در دنیا حمله شود که ۲۰ کشور در حوزه تمدن اسلامی بود.

سردار حاجتی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند ایران را به عنوان چهارراه اقتصاد دنیا در دست بگیرند و انسان‌های صاحب فکر و ذکاوت ایرانی را تحت تسلط قرار دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی معادلات دنیا را بر هم زد توضیح داد: صدام حسین با تمام قوا و ۱۲ لشکر به ایران حمله کرد اما با مقاومت و ایستادگی ملت ایران روبه‌رو شد؛ شهیدانی همچون چمران‌، باکری‌ و همت‌ در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادند و مکتب حضرت امام(ره) به دنیا صادر شد.

سردار حاجتی گفت: امروز ایران صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است و تا کنون ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده تا زیر سلطه ابرقدرت‌ها نرود.

وی یادآور شد: سخت‌ترین تحریم‌ها به این کشور تحمیل شد اما ایران جزو پنج کشور برتر در تولید علم ژنتیک و ۱۰ کشور برتر در تولید داروهای خاص است، همچنین رتبه ۱۵ علمی دنیا و خیلی از افتخارات دیگر را از آن خود کرده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفت مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار