تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد با بردهای اقتصادی گل‌محمدی به پرسپولیس رسید
تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست ذوب‌آهن، ۱۱ امتیازی شد و در جدول رده‌بندی به پرسپولیس رسید.
 

تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل احسان پهلوان میهمان خود ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد و با کسب سومین برد فصل خود ۱۱ امتیازی شود و با اختلاف گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

فولاد خوزستان که فصل پیش تا یک قدمی سقوط پیش رفت و با برد دقیقه نودی مقابل نساجی مازندران حکم بقای خود را در لیگ برتر امضا کرد، امسال با حضور یحیی گل‌محمدی بر روی نیمکت این تیم جان دوباره‌ای گرفته و بعد از گذشت ۶ فصل در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شده است.

فولادی‌ها در این فصل نیز بازیکنان خوبی همچون اتکیر یوسوپوف سنگربان تیم ملی ازبکستان، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی را به خدمت گرفته‌ تا به نوعی خود را تقویت کرده باشند.

یحیی با فولاد در ۶ بازی خود ۳ برد، ۲ تساوی کسب کرده و تنها برابر پرسپولیس شکست خورده است. وضعیت خط دفاعی فولادی‌ها در این فصل نسبت به فصل گذشته کاملا متفاوت است. آنها در ۴ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند و تنها در تقابل با پرسپولیس و خیبر گل خورده‌اند.

نکته مورد توجه در مورد فولادی‌ها پیروزی‌های این تیم برابر رقیبان خود است. هر ۳ پیروزی مردان دیار کارون برابر حریفان با نتیجه یک بر صفر رقم خورده تا این تیم با بردهای اقتصادی و ناپلئونی خود را در بین مدعیان قرار دهد و در جمع صدرنشینان باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس)، روز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۷:۳۰ در تبریز میهمان تراکتور است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار