تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۳۰۰۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس:
رفع مشکلات خوزستان نیازمند نگاه ملی و فراجناحی است

  نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات خوزستان را در گروه نگاه ملی و فراجناحی دانست و گفت: ظرفیت های خوزستان ملی است و برای رفع چالش های این استان نیاز به توان مضاعف و عزم ملی داریم.

  محمد امیر روز شنبه در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: توان مهندسی خوزستان در بخش‌های مختلف متمایز و قابل توجه بوده و این توان باید برای رفع مشکلات استان به کار گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: با وجود ظرفیت های بالای جامعه مهندسی، بکارگیری شرکت های غیر بومی در استان قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صنایع مستقر در خوزستان باید خرید تجهیزات خود را از درون استان داشته باشند تا سود شرکت، بیمه و تمامی هزینه های آن ها به صورت داخلی صرف شود.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوزستان با وجود ظرفیت‌های انرژی، نفت، آب و کشاورزی با چالش‌های جدی و پیچیده ای روبه‌رو است که رفع آن با توان مهندسی قوی و تغییر ریل و ایجاد حکمرانی مطلوب، ممکن خواهد بود.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: در آغاز دولت چهاردهم در نشست های مختلف با وزرا، مسایل خوزستان منتقل شد و انتظار می رود اعضای هیات دولت به خوزستان نگاه ویژه داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار