تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اهواز در محکومیت رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند

 اجتماع مردمی اهواز امروز در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود.

 در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه، و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی در میادین اصلی مراکز استان‌ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مراسم با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در خوزستان و در شهر هواز، امشب هفتم مهرماه ساعت 21 در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف و انقلابی دعوت کرد تا با حضور پرشور خود، صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.

 هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار