تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد - ذوب آهن پرگل می‌شود؟
 یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در بازی امروز فولاد و ذوب آهن با توجه به رویارویی دو سبک تهاجمی فوتبال انتظار می‌رود شاهد به ثمر رسیدن گل‌های بسیاری باشیم.

صفرعلی جمالپور اظهارکرد: فولاد خوزستان امروز با تیم با انگیزه ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند و شاید اگر بگوییم این بازی حساس‌ترین نبرد است، اصلا حرفی به گزاف نگفته‌ایم. اما آنچه فراتر از این موضوع قابل بحث و تامل است، سبک ویژه دو تیم در ارائه فوتبال است که نوید یک دیدار خوب و تماشایی را برای فوتبال‌دوستان می دهد. بدیهی است که فولاد خوزستان به جهت خواست هواداران و اتخاذ همیشگی تاکتیک مربیانش باید ارائه فوتبال رو به جلو را در دستور کار خود قرار دهد و در بازی امروز با توجه به رویارویی این دو سبک تهاجمی فوتبال انتظار می رود در ورزشگاه شهدای فولاد شاهد به ثمر رسیدن گل‌های بسیاری نیز باشیم و شاید بتوان از حالا پیش‌بینی کرد که این دیدار از بازی‌های جذاب باشد.

او ادامه داد: اگر تیمی قصد پیروزی در این بازی را دارد باید در ارائه تاکتیک دفاعی نیز بسیار هوشیارانه عمل کند؛ اگر فولاد مثل دو بازی خانگی گذشته خود، هجومی به مصاف ذوب آهن برود، چه بسا صاحب ۳ امتیاز شود، زیرا روحیه و پتانسیل فنی بازیکنان فولاد هیچ چیز از تیم‌های پرمهره کم ندارد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان تاکید کرد: فولاد باید هوشیار باشد که علاوه بر فوتبال تهاجمی در امر دفاع نیز با دقت و درایت ظاهر شود و به هیچ وجه در کارهای دفاعی کم نیاورد، زیرا حریف مطرح اصفهانی اصلا تیم ناآگاهی به وضعیت فولاد نیست و بهتر از خود فولاد، دفاع ‌آن ها را می شناسد و به طور  قطع فولاد خوزستان برابر ذوب آهن روز راحتی نخواهد داشت، همانطور که اصفهانی‌ها ۹۰ دقیقه پردردسر را تجربه می کنند. در مجموع هر تیمی که بتواند دونده و جنگنده‌تر عمل کند و جنگ‌های وسط میدان را از حریف خود ببرد، از شانس و اقبال بیشتری برای رسیدن به پیروزی برخوردار خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: فولاد اگر می‌خواهد در کورس مدعیان باشد و در مقابل تماشاگرانش از ذوب آهن امتیاز بگیرد باید علاوه بر تاکتیک هجومی، اول قدرت خود را روی خط د فاعی متمرکز کند که گل نخورد، زیرا ربیعی تا اینجای لیگ برتر نشان داده راه باز کردن سرسخت‌ترین دفاع‌ها را نیز بلد است. خط دفاع فولاد اگر بتواند روی مهاجمان ذوب آهن تسلط پیدا کند، حتما مردان گلزن تیم فولاد با اطمینان بهتری در هجده قدم کار خواهند کرد.

جمالپور با اشاره به این که بدون هیچ تعارفی می‌توان گفت برای فاصله نگرفتن از صدر جدول این بازی برای گل محمدی حساس‌تر از بازی‌های گذشته است، اظهارکرد: کسب برد می‌تواند به فولاد برای ماندن در مسیر مدعی بودن کمک کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار