تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکهزار میلیارد ریال برای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول جذب شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: یکهزار میلیارد ریال اعتبار با پیگیری نماینده شهرستان دزفول در مجلس برای توسعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان جذب شده است که صرف این اعتبار، تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد می‌کند.
 

 

محمدمهدی شریف  بیان کرد: لکه‌گیری هندسی مسیر دزفول به شوش مدتی تعطیل شده بود که با اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال از سر گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای بهسازی محورهای دزفول به شوش و دزفول به شوشتر جذب شده است، افزود: مناقصه این طرح‌ها در روزهای آینده انجام خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای محور آوج به سیاه منصور از محل سه راهی بنوت به سمت سیاه منصور جذب شده که پیمانکار آن مشخص شده و از هفته آینده شروع به کار می‌کند.
شریف گفت: اقداماتی در حوزه راه روستایی نیز پس از برآورد هزینه‌ها انجام خواهد شد.
وی از پیگیری عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول در مجلس برای جذب این اعتبارات و همکاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار ویژه دزفول برای اجرای این طرح‌ها قدردانی کرد.

 یکهزار و ۱۳۲ کیلومتر انواع راه روستایی درجه یک، حدود سه هزار انواع دستگاه کامیون و کشنده، چهار هزار راننده، ۲۵ شرکت حمل و نقل بار و هشت شرکت حمل ونقل مسافر در دزفول وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار