تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۰۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد - ذوب‌آهن/ ربیعی در سودای طلسم‌شکنی!
فولاد و ذوب‌آهن برای ارتقا جایگاه جدولی خود نیاز مبرمی به امتیازات بازی این هفته خود دارند.

 هفته ششم لیگ‌ برتر فوتبال که از روز چهارشنبه آغاز شده است امروز با برگزاری یک مسابقه در اهواز به پایان می‌رسد. در روز نخست بازی‌های این هفته پرسپولیس فاتح داربی پایتخت شد و سپس در روز دوم (پنجشنبه) شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

روز گذشته (جمعه)، گل‌گهر و هوادار به تساوی بدون گل رضایت دادند، چادرملوی اردکان، آلومینیوم اراک، تراکتور و ملوان با نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب مس رفسنجان، خیبر خرم‌آباد، سپاهان و استقلال خوزستان را شکست دادند. پرونده رقابت‌های هفته ششم لیگ‌ برتر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار بین فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد به پایان می‌رسد.

فولاد هفته گذشته هوادار را مغلوب کرد تا با کسب سه امتیاز شرایطش را در جدول سامان ببخشد و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی که هشت امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن در پنج هفته ابتدایی عایدشان شده، بهترین فرصت را برای رسیدن به پرسپولیس یازده امتیازی دارند.

در نقطه مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی در دو بازی اخیر داشته‌ است. گاندوها، تراکتور را در تبریز مغلوب کردند و سپس در داربی اصفهان، سپاهان را با تساوی متوقف کردند تا روند روبه‌رشدی داشته باشند.

نکته جالب درباره تقابل مربیان دو تیم این است که یحیی گل‌محمدی همواره مقابل محمد ربیعی شکست‌ناپذیر بوده است. دو مربی تاکنون هشت بار با هم دیدار کرده‌اند که حاصل آن پنج پیروزی برای یحیی بوده و سه دیدار هم به نتیجه تساوی انجامیده است و باید دید آیا در پایان بازی امروز ربیعی موفق به طلسم‌شکنی مقابل سرمربی کنونی فولاد و کسب پیروزی خواهد شد یا نه؟

وضعیت در جدول: فولاد با هشت امتیاز ششم و ذوب‌آهن با هفت امتیاز هشتم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار