تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۰۰۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولادی‌ها به دنبال اولین برد در قلمرو خود
شاگردان گل‌محمدی در سومین بازی خود در ورزشگاه شهدای فولاد به دنبال اولین برد خانگی هستند.

 

در آخرین بازی از هفته ششم لیگ برتر فولاد از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه خانگی خود رو در روی تیم ذوب آهن قرار می‌گیرد؛ از  آن‌جا که فولاد تاکنون در خانه برد نداشته، گل‌محمدی ابراز امیدواری کرده است با توجه به این که از شرایط خوبی برخوردار هستند و بازیکنانش نیز در تمرینات انگیزه بالایی داشته‌اند، بتوانند در حضور هواداران اولین برد خانگی را جشن بگیرند.

 البته گل محمدی که عنوان کرده ذوب آهن در چند بازی اخیرش نمایش‌های خوبی مقابل رقبا داشته و از دیدن بازی‌های حریف لذت برده است، به هیچ عنوان بازی امروز را آسان نمی‌داند. فولاد در صورت برد در بازی امروز با یک رده صعود می‌تواند در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. ضمن این‌که برد امروز می‌تواند هم گل‌محمدی و هم هواداران تیمش را تا حدوی به ثبات تیم در نتیجه‌گیری امیدوار کند.

در آن سوی میدان نیز تیم ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی قرار دارد که این فصل با بازی‌های هجومی خود روزهای سختی را برای رقبا رقم زده است و اکنون با هفت امتیاز در رده هشتم قرار دارد؛ این تیم اصفهانی در صورتی که بتواند با برد اهواز را ترک کند، جهش خوبی در جدول خواهد داشت و با ۱۰ امتیاز به رده پنجم صعود می‌کند.

از آنجا که همیشه دیدارهای فولاد و ذوب آهن همراه با ارائه بازی‌های خوب از سوی دو تیم بوده است، مطمئنا باتوجه به انگیزه‌ شاگردان گل‌محمدی برای کسب سومین برد و تلاش شاگردان ربیعی برای رسیدن به پیروزی و صعود چند پله‌ای در جدول، این بازی نیز دیدنی خواهد بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار