تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل محمدی: مقابل ذوب آهن به دنبال اولین برد خانگی خود هستیم

  سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در بازی با ذوب آهن به دنبال اولین برد خانگی خود هستیم و امیدوارم بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

  یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در اهواز اظهار کرد: هر چه به جلوتر می‌رویم بازی‌ها حساس‌تر شده و تیم ها هماهنگ‌تر می‌شوند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر مسابقات می‌شود.

وی افزود: مقابل یک تیم خوب و منظم بازی داریم که در پنج هفته قبل نتایج خوبی مقابل تیم‌های باکیفیت لیگ کسب کرده است لذا می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی فولاد گفت: با یکی از تیم‌های خوب لیگ بازی داریم و شخصا از نوع بازی آنها لذت می‌برم به همین دلیل باید با تمرکز بالا وارد میدان شده و قدر موقعیت‌های خود را بدانیم.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی قرار داشته و بازیکنان در تمرینات از انگیره بالایی برخوردار هستند. امیدوارم فردا در حضور هواداران‌مان سه امتیاز لازم را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود دهیم.

گل محمدی گفت: انتظار هواداران از تیم فولاد به حق بوده چرا که این تیم، افتخارات بسیاری در لیگ ایران کسب کرده است لذا باید با کسب امتیاز از بازی‌های خانگی، ثبات را به تیم القا کرده و به اهداف مدنظرمان برسیم.

وی افزود: در ۲ بازی خانگی خود مقابل خیبر و مس، شایسته برد بودیم ولی ناهماهنگی و مباحث روحی و روانی بازیکنان باعث شد که سه امتیاز بازی را از دست دهیم. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار کنار هم بازی می‌کنند که برای هماهنگی بیشتر نیاز به فرصت دارند.

سرمربی فولاد گفت: فولاد مدنظر ما و هواداران، باید مدعی عنوان قهرمانی بوده و جام کسب کند که در ۲، سه سال آینده باید به این مهم برسیم و حتی در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. از هواداران و رسانه ها انتظار حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم ثبات بیشتری در تیم ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در بحث سقف قراردادها وجود دارد یک تیم نمی‌تواند در سال اول، مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد. اگر به دنبال انجام کارهای بزرگ هستیم نیاز به حمایت همه جانبه داریم.

گل محمدی گفت: تا آنجایی که توانستیم و باشگاه همکاری کرد نسبت به جذب بازیکن اقدام کردیم البته در یکی، ۲ پست ضعف‌هایی داریم که به دلیل برخی مشکلات شاید نتوانیم تا نیم فصل بازیکن دیگری جذب کنیم.

دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن از ساعت ۱۹ روز شنبه هفتم شهریورماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار