تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: رییس جمهور در سازمان ملل به خوبی از مردم غزه و لبنان دفاع کرد

امام جمعه آبادان گفت: رییس جمهور در سازمان ملل از مظلومان غزه، فلسطین و لبنان به خوبی دفاع و ماهیت رژیم صهیونسیتی برای جهانیان بیان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد:در جریان سفر رییس جمهور به سازمان ملل وقایع منطقه و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به درستی بیان شد و امروز همه دنیا به ماهیت این رژیم کودک کش آشنا هستند.

وی افزود: به شهادت رساندن مردم بی دفاع در غزه و لبنان بیانگر خوی وحشی گیری و شکست صهیونیست‌ها و حامیان آنها است زیرا آنها جرات رویارویی مستقیم با نیروهای مقاومت را ندارند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با دشمن بعثی جنگیدند و جان دادند و نگذاشند پرچم دشمن در خاک کشور برافراشته شود.

وی دوم مهر سالروز بمباران اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان را گرامیداشت و گفت: شکست حصر آبادان با فرمان امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است.

امام جمعه آبادان گفت:مردم آبادان در کنار نیروهای نظامی در شهر ماندن تا محاصره شکسته شد و اینک رشادت‌های رزمندگان و مقاومان شهر نباید فراموش شود.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت جاده قفاس در شهرستان آبادان گفت: متاسفانه گوش شنوایی برای ارتقا ایمنی این مسیر نیست.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: مسیر جاده قفاس محل عبور کاروان‌های راهیان نور است و بار ترافیک بالایی را تحمل می کند؛ بنابراین نیاز است سطح ایمنی آن افزایش یابد تا شاهد حوادث تلخ در این مسیر نباشیم.

نمازگزاران آبادان همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار