تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اهواز: رژیم صهیونیستی فرعون زمان حال است
 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به حمله اسراییل به لبنان گفت: رژیم صهیونیستی فرعون زمان حال است و فروپاشی این رژیم غاصب به زودی محقق خواهد شد.
 

 حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان گفت: رژیم صهیونیستی فرعون زمان حال است و ظالمان بدانند مظلومی که یاور ندارند، خداوند یاور آن‌ها است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه مقابله با رژیم صهیونیستی وظیفه جهان اسلام است افزود: جنایات صهیونیست‌ها در نهایت به فروپاشی این رژیم غاصب ختم خواهد شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد:به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی صهیونیست‌ها اگر شجاعت داشتند در صحنه مقابله با نظامیان جهان اسلامی رو در رو می جنگیدند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زن و مرد در کنار هم در مقابل جبهه باطل جنگیدند و اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند به همین دلیل همواره باید یاد شهدا را زنده نگه داشت و راه آنان را ادامه داد.ناطق مستعد استان با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش باران به ویژه در شهرهای اهواز و بندر امام خمینی (ره) انجام دهند تا باز شرمنده مردم نشویم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار