تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۰۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به جرح در خرمشهر

  فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری هفت نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه و کشف سلاح های به کار رفته در نزاع در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ نجم الدین سهرابی چهارشنبه گفت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی و جرح ۶ نفر از شهروندان در یکی از محلات خرمشهر، بلافاصله چند اکیپ از مامورین کلانتری ۱۲ ، یگان امداد و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل درگیری پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و ۲ نفر که اقدام به فرار کردند را نیز شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت جنگی به کار رفته در نزاع به همراه تعدادی فشنگ مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با بیان اعتراف متهمان به بزه انتسابی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سهرابی در پایان با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: برخورد پلیس با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند، سخت و قاطع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار