تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: بیت‌سیاح به مسلمانان روح انقلابی بخشید

 استاندار خوزستان گفت: صادق بیت سیاح در پرتاب نیزه پارالمپیک با تلاشی که داشت روح انقلابی به همه مردم و مسلمانان بخشید.

علی اکبر حسینی محراب امروز در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان در استانداری، اظهار کرد: این ورزشکاران افتخارآفرینان ملی هستند و ما و همه مردم مدیون آن‌ها هستیم و این قدرشناسی حداقل کاری است که در قبال تلاش این ورزشکاران انجام می‌شود.

 او ادامه داد: ورزشکاران تمام وجود خود را برای کسب مدال می‌گذارند و باید از آن ها تقدیر شود. ما جان‌مان هم بگذاریم نمی توانیم زحمات این ورزشکاران را جبران کنیم. البته بهترین تقدیر از آنها توسط خدا انجام می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: ما می‌خواهیم به ورزشکاران بگوییم کنار آن‌ها هستیم و تنها نیستند و تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات شان را مرتفع کنیم تا با قدرت بیشتری در المپیک آینده موفق شوند.

او عنوان کرد: هرچقدر این ورزشکاران تلاش کنند عظمت ایران و ایرانی را به دنیا معرفی کنید، این مهم اثرات معنوی نیز دارد. صادق بیت سیاح در پرتاب نیزه پارالمپیک حریف هندی خود را عقب انداخت و با تلاشی که داشت روح انقلابی به همه مردم و مسلمانان بخشید که از او و همه ورزشکاران تشکر می‌کنم.

حسینی محراب گفت: پروسه اشتغال ورزشکاران طولانی است اما روی قول هایمان هستیم. می دانیم ورزشکاران برای کسب مدال چقدر تلاش می‌کند و این ورزشکاران برای ما بسیار عزیز هستند. ان شاءالله همیشه باعث عزت همه ما باشید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار